top of page

Uwaga!

Aktualnie akceptujemy jedynie płatności kartą, płatności realizowane są przez firmę PayU. Za utrudnienia przepraszamy.

 

 

Regulamin sklepu internetowego 


 

§ 1 Postanowienia wstÄ™pne 


 

1. Sklep internetowy Artston Ryszard Martowicz, dostępny pod adresem internetowym www.artston.pl, prowadzony jest przez Ryszard Martowicz prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą F.H.P.U Artston Ryszard Martowicz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8871004413, REGON 890317740

 

2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i okreÅ›la zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odlegÅ‚ość za poÅ›rednictwem Sklepu.


 

§ 2 Definicje

 

1. Konsument - osoba fizyczna zawierajÄ…ca ze SprzedawcÄ… umowÄ™ w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest zwiÄ…zany bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ…. 

 

2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą F.H.P.U Artston Ryszard Martowicz wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 8871004413, REGON 890317740

 

3. Klient - każdy podmiot dokonujÄ…cy zakupów za poÅ›rednictwem Sklepu.

 

4. PrzedsiÄ™biorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której odrÄ™bna ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…, wykonujÄ…ca we wÅ‚asnym imieniu dziaÅ‚alność gospodarczÄ…, która korzysta ze Sklepu. 

 

5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez SprzedawcÄ™ pod adresem internetowym www.artston.pl

 

6. Umowa zawarta na odlegÅ‚ość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odlegÅ‚ość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecnoÅ›ci stron, z wyÅ‚Ä…cznym wykorzystaniem jednego lub wiÄ™kszej liczby Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość do chwili zawarcia umowy wÅ‚Ä…cznie. 

 

7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu

 

8. Zamówienie - oÅ›wiadczenie woli Klienta skÅ‚adane za pomocÄ… Formularza Zamówienia i zmierzajÄ…ce bezpoÅ›rednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze SprzedawcÄ…. 

 

9. Konto - konto klienta w Sklepie, sÄ… w nim gromadzone sÄ… dane podane przez Klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie. 

​

10. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta

 

11. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostÄ™pny w Sklepie umożliwiajÄ…cy zÅ‚ożenie Zamówienia, w szczególnoÅ›ci poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz okreÅ›lenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i pÅ‚atnoÅ›ci.

 

12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne sÄ… wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególnoÅ›ci iloÅ›ci produktów.

 

13. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

 

14. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego

​

15. Dostawa - czynność polegajÄ…ca na dostarczeniu Klientowi przez SprzedawcÄ™, za poÅ›rednictwem Dostawcy, Produktu okreÅ›lonego w zamówieniu.


 

§ 3 Kontakt ze Sklepem

 

1. Adres Sprzedawcy: ZÄ…bkowice ÅšlÄ…skie Plac Różany 4 57-200

2. Adres e-mail Sprzedawcy: artstonallegro@gmail.com

3. Numer telefonu Sprzedawcy: 694477258

5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 86 1020 5138 0000 9202 0012 0758

​

6. Klient może porozumiewać siÄ™ ze SprzedawcÄ… za pomocÄ… adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

7. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w dni robocze w godzinach: 10:00 - 16:00


 

§ 4 Wymagania techniczne

 

 Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglÄ…dania asortymentu Sklepu oraz skÅ‚adania zamówieÅ„ na Produkty, niezbÄ™dne sÄ…: 

a. komputer lub urządzenie mobline z dostępem do internetu

b. przeglÄ…darka internetowa zainstalowana na urzÄ…dzeniu

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

c. wÅ‚Ä…czona obsÅ‚uga plików cookies,


 

§ 5 Informacje ogólne

 

 1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za zakÅ‚ócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siÅ‚Ä… wyższÄ…, niedozwolonym dziaÅ‚aniem osób trzecich lub niekompatybilnoÅ›ciÄ… Sklepu internetowego z infrastrukturÄ… technicznÄ… Klienta.

 

2. PrzeglÄ…danie asortymentu Sklepu nie wymaga zakÅ‚adania Konta. SkÅ‚adanie zamówieÅ„ przez Klienta na Produkty znajdujÄ…ce siÄ™ w asortymencie Sklepu możliwe jest po zaÅ‚ożeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.

 

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).


 

§ 6 ZakÅ‚adanie Konta w Sklepie

 

1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych email, imię, nazwisko, numer telefonu, adres wysyłki.

2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

 

3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

 

4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytuÅ‚u jakichkolwiek opÅ‚at usunąć Konto poprzez wysÅ‚anie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególnoÅ›ci za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.


 

§ 7 Zasady skÅ‚adania Zamówienia

 

W celu zÅ‚ożenia Zamówienia należy:

  • 1. zalogować siÄ™ do Sklepu

  • 2. wybrać Produkt bÄ™dÄ…cy przedmiotem Zamówienia, a nastÄ™pnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”

  • 3. wybrać rodzaj wysyÅ‚ki (sposób dostarczenia Produktu)

  • 4. kliknąć przycisk “Zamówienie”

  • 5. wypeÅ‚nić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastÄ…pić dostawa Produktu,

  • 6. wybrać jeden z dostÄ™pnych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci i w zależnoÅ›ci od sposobu pÅ‚atnoÅ›ci, opÅ‚acić zamówienie.


 

§ 8 Oferowane metody dostawy oraz pÅ‚atnoÅ›ci 

 

1. Klient może skorzystać z nastÄ™pujÄ…cych metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a. Przesyłka kurierska,

c. Odbiór osobisty dostÄ™pny pod adresem skonsultowanym ze SprzedawcÄ…

 

2. Klient może skorzystać z nastÄ™pujÄ…cych metod pÅ‚atnoÅ›ci: 

a. PÅ‚atność kartÄ… pÅ‚atniczÄ…. 

 

3. Koszty wysyÅ‚ki dla poszczególnych Produktów okreÅ›lone sÄ… każdorazowo przy każdym Produkcie , w rubryce „Dostawa”. SÄ… to koszty okreÅ›lone dla jednej sztuki danego Towaru.

​

4. Przedmioty wysyłane są najpoźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

​

5. Przesyłki nadawane są w punkcie kurierskim, większość przesyłek zostaje dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych.

​

6. Potwierdzenie nadania przesyÅ‚ki każdorazowo zostaje przesÅ‚ane na adres email podany podczas skÅ‚adania zamówienia.

 

7. Opóźnienia w realizacji dostaw sÄ… niezależne od Sklepu i Sklep nie ma na nie wpÅ‚ywu.

​


 

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży 

 

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ… nastÄ™puje po uprzednim zÅ‚ożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocÄ… Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu. 

 

2. Po zÅ‚ożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwÅ‚ocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednoczeÅ›nie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjÄ™cie do realizacji nastÄ™puje poprzez przesÅ‚anie przez SprzedawcÄ™ Klientowi stosownej wiadomoÅ›ci e-mail na podany w trakcie skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oÅ›wiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjÄ™ciu do realizacji. Z chwilÄ… otrzymania przez Klienta powyższej wiadomoÅ›ci e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży miÄ™dzy Klientem a SprzedawcÄ….

 

3. W przypadku wyboru przez Klienta:  pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych albo pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, Klient obowiÄ…zany jest do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci w terminie: 1 dnia kalendarzowego od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

 

4. Jeżeli Klient wybraÅ‚ sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysÅ‚any przez SprzedawcÄ™ w terminie wskazanym w jego opisie 

 

5. PoczÄ…tek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy siÄ™ w nastÄ™pujÄ…cy sposób. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, pÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 

 

6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt bÄ™dzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowoÅ›ci Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez SprzedawcÄ™ poprzez przesÅ‚anie stosownej wiadomoÅ›ci e-mail na podany w trakcie skÅ‚adania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub numer telefonu podany w formularzu rejestracyjnym.

 

7. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski

 

8. Dostawa Produktu do Klienta jest odpÅ‚atna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opÅ‚aty za transport, dostarczenie i usÅ‚ugi pocztowe) sÄ… wskazywane Klientowi w trakcie skÅ‚adania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli zwiÄ…zania siÄ™ UmowÄ… Sprzedaży.

 

11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpÅ‚atny. 


 

§ 10 Prawo odstÄ…pienia od umowy 

 

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

 

4. Konsument może odstÄ…pić od Umowy, skÅ‚adajÄ…c Sprzedawcy oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstÄ…pienia od Umowy wystarczy wysÅ‚anie przez Konsumenta oÅ›wiadczenia przed upÅ‚ywem tego terminu. 

 

5. OÅ›wiadczenie może być wysÅ‚ane za pomocÄ… tradycyjnej poczty, bÄ…dź drogÄ… elektronicznÄ… poprzez przesÅ‚anie oÅ›wiadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Dane Sprzedawcy zostaÅ‚y okreÅ›lone w § 3.

 

6. W przypadku przesÅ‚ania oÅ›wiadczenia przez Konsumenta drogÄ… elektronicznÄ…, Sprzedawca niezwÅ‚ocznie przeÅ›le Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od Umowy. 

 

7. Skutki odstÄ…pienia od Umowy

​

a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

​

b. W przypadku odstÄ…pienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta o odstÄ…pieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostarczenia oferowany przez SprzedawcÄ™.

​

c. Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie, które nie bÄ™dzie siÄ™ wiÄ…zaÅ‚o dla niego z żadnymi kosztami. 

​

d. Sprzedawca może wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

​

e. Konsument powinien odesÅ‚ać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwÅ‚ocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaÅ‚ SprzedawcÄ™ o odstÄ…pieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeÅ›li Konsument odeÅ›le Produkt przed upÅ‚ywem terminu 14 dni.

​

f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu

​

g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartoÅ›ci Produktu wynikajÄ…ce z korzystania z niego w sposób inny niż byÅ‚o to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu

 

8. Zwracany produkt nie może nosić Å›ladów używania lub być uszkodzony, musi zostać zwrócony w nienaruszonym stanie.


 

§ 11 Reklamacja i gwarancja

 

1. UmowÄ… Sprzedaży objÄ™te sÄ… używane Produkty. Na stronach Sklepu szczegóÅ‚owo opisany jest stan każdego Produktu.

 

2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad

 

3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

 

4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

 

5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru

 

6. Sprzedawca ustosunkuje siÄ™ do żądania reklamacyjnego niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeÅ›li nie zrobi tego w tym terminie, uważa siÄ™, że żądanie Klienta uznaÅ‚ za uzasadnione. 

 

7. Towary odsyÅ‚ane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyÅ‚ać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu. 

 

8. KsztaÅ‚t, barwa oraz szlif kamieni jest ich unikalnÄ… cechÄ…, kamienie mogÄ… nieznacznie różnić siÄ™ od siebie. Barwa kamienia może różnić siÄ™ w zależnoÅ›ci od urzÄ…dzenia, jasnoÅ›ci ekranu oraz jego ustawieÅ„. SprzedajÄ…cy nie uznaje reklamacji oraz zwrotów z wyżej wymienionych powodów.



 

§ 12 PozasÄ…dowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„

 

1. SzczegóÅ‚owe informacje dotyczÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania przez Konsumenta z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 



 

§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym 


 

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

 

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za poÅ›rednictwem Sklepu internetowego zbierane sÄ… w celu realizacji Umowy Sprzedaży.

 

3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogÄ… być

  • a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyÅ‚kÄ… pocztowÄ… lub przesyÅ‚kÄ… kurierskÄ…, Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub poÅ›rednikowi realizujÄ…cemu przesyÅ‚ki na zlecenie Administratora

  • b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu pÅ‚atnoÅ›ci elektronicznych lub kartÄ… pÅ‚atniczÄ… Administrator udostÄ™pnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsÅ‚ugujÄ…cemu powyższe pÅ‚atnoÅ›ci w Sklepie internetowym.

 

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbÄ™dnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwoÅ›ci zawarcia tejże umowy. 


 

§ 14 Postanowienia koÅ„cowe


 

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

 

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów pÅ‚atnoÅ›ci i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpÅ‚ywajÄ… na realizacjÄ™ postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

 

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ… zastosowanie powszechnie obowiÄ…zujÄ…ce przepisy prawa polskiego, w szczególnoÅ›ci: Kodeksu cywilnego; ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ…; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

 

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„. W tym celu może zÅ‚ożyć skargÄ™ za poÅ›rednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostÄ™pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

​

​

​

bottom of page